۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبر: 84749476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون قوه قضائیه: راه شهادت در کردستان باز است

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبر: 84749476
معاون قوه قضائیه: راه شهادت در کردستان باز است

سنندج- ایرنا- معاون قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت و اسناد کشور گفت: راه شهادت در کردستان بسته نیست و با وجود توطئه گروهکها، مردم غیور کردستان همیشه در صحنه حضور داشته‌اند و رشادتها در کردستان ادامه دارد.

حسن بابایی روز چهارشنبه پس از ورود به کردستان در دیدار از خانواده شهید هوشنگ ورمقانی در قروه اظهار داشت: اگر کشور کربلا باشد کردستان خیمه گاه امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در ۲۲ اردیبهشت سال ۸۸ به کردستان اضافه کرد: نباید امنیت موجود در استان را فراموش کنیم.
 

بابایی با بیان اینکه باوجود این امنیت فرزندان ما به راحتی در استان تحصیل و رشد پیدا می‌کنند افزود: توسعه مدیون امنیت پایدار است که خونهای زیادی برای آن ریخته شده است.

وی یادآور شد: مسوولان ارتباط با خانواده شهدا را قطع نکنند و تا جایی که می‌توانند به آنها رسیدگی کرده تا احساس نکنند فراموش شده‌اند.

بابایی تاکید کرد: همه عزیزان به خانواده‌های شهدا سر بزنند و آنها را تکریم کنند.

در این دیدار با تقدیم هدایا و لوح تقدیری از خانواده شهید ورمقانی تجلیل شد.

معاون قوه قضائیه: راه شهادت در کردستان باز است

صدور اسناد بافت روستایی کردستان پیگیری می‌شود
معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بدو ورود به کردستان در قروه گفت: پیگیری صدور اسناد بافت روستایی از اولویتهای سفر به استان کردستان است. 

بابایی اظهار داشت: در این سفر بررسی آخرین وضعیت کاداستر یا حدنگاری در لایه‌های کشاورزی و منابع طبیعی و  بحث صدور اسناد برای بافت روستای پیگیری می‌شود. 

وی افزود: در رابطه با اراضی اختلافی میان مسکن و شهرسازی و شهرداری هیات‌هایی به شهرستان برای تعیین تکلیف و تسریع در صدور اسناد اعزام می‌شود.

حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز چهارشنبه برای سفری ۲ روزه وارد استان کردستان شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از قروه وارد شهرستان سنندج می‌شود و با حضور در گلزار شهدا با شهیدان تجدید میثاق کرده و سپس با نماینده ولی فقیه در کردستان و امام جمعه شهر سنندج دیدار خواهد کرد.

دیدار با علمای اهل سنت استان، بازدید از واحدهای ثبتی، دیدار با خانواده روحانی شهید ماموستا برهان عالی، حضور در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، نشست با روسای واحدهای ثبتی استان از جمله برنامه های این سفر ۲ روزه معاون قوه قضاییه به کردستان است.

​​​​​​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha