۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84749746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۶۰ درصد اعتبارات تخصیصی به برنامه‌های فرهنگی استان‌ها تعلق خواهد گرفت

بجنورد- ایرنا- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: براساس مصوبات ۶۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۷ به برنامه های فرهنگی استان‌ها تعلق می گیرد.

به گزارش ایرنا، سید مجید امامی چهارشنبه شب در هم اندیشی فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی خراسان شمالی اظهار داشت: دریافت این اعتبار در نظر گرفته شده نیازمند دارا بودن موسسات تک منظوره و چند منظوره در استان‌ها است.

وی با بیان اینکه سه حوزه نشاط اجتماعی، هویت فرهنگی و ملی و سبک زندگی اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی است، گفت: تنوع قومیت ها و فرهنگ های متعدد در کشور موجب فرصت در رشد فرهنگ می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه باید به سمت عدالت فرهنگی حرکت کنیم، گفت: در همین راستا برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار داریم.

امامی با اشاره به ظرفیت های خراسان شمالی گفت: این استان از لحاظ تنوع قومیتی، فرهنگی، زبانی و گویشی بسیار غنی است و این را می طلبد که از تمامی این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: طرح های نیمه تمام فرهنگی در این استان زیاد است ضمن اینکه این استان در سرانه‌های فرهنگی از جمله مسجد و سینما از میانگین کشوری عقب است و باید در این زمینه نیز اقدام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha