۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84751423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ روز متوالی بدون فوتی کرونا در کردستان ثبت شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84751423
۱۲ روز متوالی بدون فوتی کرونا در کردستان ثبت شد

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ۱۲ اردیبهشت تا امروز، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است.

آرزو فلاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد و در حال حاضر ۲۸ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه را پنج مورد اعلام و اضافه کرد: هم اکنون آمار بستری‌ها در سنندج ۱۴ نفر، سقز ۱ نفر، مریوان۳ نفر،️قروه ۱ نفر، ️بیجار ۲ نفر، ️کامیاران ۵ نفر، دهگلان ۲ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به فوت ۲ هزار و ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان تاکنون، ادامه داد: از این تعداد ۸۹۰ نفر در سنندج، ۳۱۸ نفر در سقز، ۱۵۴ نفر در قروه، ️۱۰۷ نفر در کامیاران،️ ۱۶۱ نفر در بانه،️ ۹۲ نفر در دیواندره، ️۷۶ نفر در بیجار، ️۱۹۱ نفر در مریوان، ️۲۴ نفر در دهگلان و ️۵ نفر در سروآباد جان خود را از دست داده‌اند.

فلاحی ضمن تاکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون برای کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار داشت: شهروندان در اسرع وقت، تزریق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل کنند.

در حال حاضر شهرهای سنندج، کامیاران، دهگلان و سروآباد در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان نیز در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha