۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84759006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار سلامی: صبر مردم ایران در شرایط تحریم الگوی آزادیخواهان جهان است

گرگان - ایرنا ‌- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : صبر مردم ایران در کارزار اقتصادی تحریم، شاهکار، یک پدیده استثنایی و الگویی زیبا برای همه آزادیخواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر چهارشنبه در نشست با جمعی از نخبگان و فعالان اقشار بسیج گلستان افزود: این نجابت باشکوه از ملت ایران چهره یک امت قوی و بااراده ساخته است .

وی ادامه داد: دستان تک تک مردم را به نشانه احترام می بوسم و به ایمان ملت تعظیم می کنم .

فرمانده کل سپاه ادامه داد: برای شکست دادن سیاست های دشمن از حضور آگاهانه، مومنانه و مجاهدانه مردم بهره برده ایم زیرا آن ها هیچگاه انقلاب را تنها نگذاشتند و در هر شرایط برای نبرد سخت با دشمنان اعلام آمادگی کردند.

سردار سلامی افزود: دشمن همیشه به دنبال فرصت ها است که از آب های گل آلود خود را وارد جریان‌ها کند و برای خود فرصت بسازند اما مردم ما بسیار باهوش هستند و هرگز غافلگیر نمی شوند.

وی ادامه داد: هنر ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این بود که هرگز فریب قوم زور و فریب فریبکاری های دشمن و نفاق آن را نخورده و اجازه نفوذ به دشمنان را نداده است.

سرلشکر سلامی افزود: در سپاه و بسیج خادمان این مردم هستیم و با قلبمان با آنها زندگی می کنیم و آرزوی ما است که در راه تحقق اهداف این مردم و عزت و آرامش آنها همانند یک پیش مرگ فدا شویم.

سردار سلامی: صبر مردم ایران در شرایط تحریم الگوی آزادیخواهان جهان است

وی گفت: بارها گفته ام و باز می گویم ایران بزرگ و عزیز و ایران اسلامی امروز از هر زمانی مقتدرتر و تواناتر برای حل مسائل خود است.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن نتوانست پشت این ملت را در تحریم سخت اقتصادی خم کند و این ملت ایستادند و قائم به نصر الهی هستند و دشمن از هر زمانی در طول این چهل سال ضعیف تر است و به فضل الهی راه را ادامه می دهیم و نگران هیچ چیزی نیستیم.

سرلشکر سلامی ابراز داشت: باید رخسار آن بخش مردمی که کم توان است را نورانی کنیم و دلها را از محرومیت بزداییم.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و محبتی که در قلوب ما جاری می کند همه اقوام و مذاهب ساکن ایران با یکدیگر برادر هستیم و این سرزمین از این جهت زیبا است و یک سرزمین آسمانی است برای اینکه عزیزان اهل تسنن و اهل تشیع قرن ها است برادرانه در کنار هم زندگی می کنند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: اقوام با یکدیگر یکی هستند و انگشتان به هم پیوسته یک بازوی نیرومند به عنوان امت اسلامی به شمار می روند و این یک تصویر زیبا و دلنشین از این جامعه و استان سرسبز گلستان است که مردم آن الهام یافته از طبیعت آن بانشاط، آرام و نجیب و شکیبا هستند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: دشمن می خواهد جهل منتشر کند و ذهن ها را منحرف کند و بر قلب ها گرد و غبار ابهام بنشاند و دلها را مردد کند و فضا را غبار آلود کند و تشخیص حق از باطل را غیرممکن کند و این کار دشمن است ولی حق در جبهه خود نورافشانی می کند و این سرنوشت ادامه دارد.

وی افزود: در نقطه مطمئنی هستیم چرا که فاصله بسیار زیاد قدرت بین ما و دشمن به تدریج کم شده و دشمن به تدریج فرسوده شده و رنگ باخته و تنزل پیدا کرده است.

وی ادامه داد: صفحه های تاریخ این چهار دهه را مرور کنید و ببنید دشمن ما از تمامی ابزارها و حیله ها و تجربه ها و ثروت های مادی و قدرت نظامی و نفوذ سیاسی و قدرت عملیات روانی و رسانه ای برخوردار است در مقابله با ملت ما به برکت رهبری حکیم و دانا و ژرف اندیش و آینده نگر و دشمن شناس ما نتوانسته کاری پیش ببرد و حتی یک پیروزی نتوانسته به نام خود ثبت کند.

در این مراسم حجت الاسلام کیایی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و آخوند خوجملی مشاور استاندار گلستان بر تقویت مقابله بیشتر با تهاجم فرهنگی دشمن و وحدت اهل سنت و تشیع استان در صحنه های مختلف تاکید کردند.

در پایان مراسم از چند عنوان کتاب چاپ شده نویسندگان گلستان در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha