امام جمعه خورموج: با مقصران و مسببان حادثه متروپل آبادان برخورد سریع و قاطع شود

بوشهر-ایرنا- امام جمعه خورموج استان بوشهر گفت: باید با مقصران و مسببان حادثه متروپل آبادان برخورد سریع و قاطع شود تا درس عبرت برای کسانیکه شود که با زد و بند، جان و اموال مردم را به خطر می اندازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی زاهد دوست روز دو شنبه در مراسم یادبود جان باختگان حادثه متروپل آبادان در شهر خورموج افزود: در این حادثه جان خراش تعدادی از هموطنان عزیز بر اثر سهل انگاری و رعایت نکردن موازین ساخت و ساز جان باختند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

وی افزود: دولت و مردم در همان ساعات اولیه با تمام توان و امکانات به امدادرسانی و نجات مجروحان و جلوگیری از تلفات خسارت بیشتر به مردم پرداختند.

زاهد دوست، به امتحان الهی در بلایای طبیعی و حوداث مختلف اشاره کرد و افزود: ما انسان‌ها باید همواره خود را در برابر امتحان الهی آماده و سعی کنیم با مدد جستن از خدواند متعال به کمک با خسارت دیدگان و انسان‌های در معرض خطر و ابراز همدردی با آنها درد و رنج مصیبت دیدگان کاهش دهیم.

امام جمعه خورموج تاکید کرد: خداوند همه افراد را به نوع مختلف امتحان می‌کند و این برای همه یکسان نیست، ایمان انسان‌ها وقتی ثابت  می‌شود که در برابر آزمایش الهی سربلند بیرون بیایند.

زاهد دوست به توطئه دشمنان در زمان بروز چنین حودثی اشاره کرد و افزود: همه ما باید با بصریت کامل مسیر صحیح خدا  را تشخیص دهیم و با صبر نگذاریم دشمن بر خشم و ناراحتی ما سوار شود و  این  حادثه را به فرصتی برای ضربه زدن به نظام و مردم تبدیل کند.

وی تاکید کرد: برخی افراد در تکان‌های تاریخ کم می آورند و مسیر را گم  و دشمنان هم با کوچک‌ترین حادثه در کشور موج سواری می‌کنند و با فرا فکنی تلاش دارند مردم را ناامید و مدیران و مسئولان دلسوز با مقصران برابر جلوه دهند.

امام جمعه خورموج افزود: امروز ما در معرض تهاجم  گسترده رسانه‌ای دشمن هستیم و با وجود اینکه مسئولان از همان ساعات اولیه برای امداد رسانی پای کار بودند با تبلیغات دروغین خود سعی در آشوب و  ابراز خشم مردم در برابر نظام دارند.

وی تاکید کرد: امروز از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تا تمام مسئولان و مردم ایران در کنار مردم آبادان و جان باختگان این حادثه دلخراش  قرار دارند و همه ما درغم از دست دادن هم  وطنان عزیز عزادار و سوگوار هستیم .

زاهد دوست تاکید کرد: همه مردم و مسئولان دلسوز نظام از قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی خواستار شناسایی عوامل و مسببان این حادثه و برخورد سریع و قاطع با همه مقصران  هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha