حماس: کرانه باختری به سوی رویارویی مستقیم و فراگیر با رژیم صهیونیستی پیش می رود 

تهران - ایرنا - حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت: کرانه باختری به سوی رویارویی مستقیم و فراگیر با رژیم اشغالگر صهیونیستی پیش می رود. 

به گزارش روز شنبه تارنمای خبری لبنانی العهد، بدران افزود: امروز نیروهای اشغالگر نمی توانند بدون درگیری وارد هیچ یک از مناطق شوند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی صهیونیستی پرچم برگزار شده در قدس اشغالی و یورش های انجام شده به جهان ثابت کرد که شهر بیت المقدس به دلیل نشست های امنیتی فشرده و شمار زیاد نیروهای اشغالگر اختصاص یافته برای تامین امنیت تحت حاکمیت اسراییل قرار ندارد. 

 وی توضیح داد: راهپیمایی فلسطینی پرچم در بیت المقدس نشان داد که تصویر ترسیم شده از حاکمیت صهیونیست ها بر بیت المقدس تصویر متزلزلی است و نشانه های حضور فلسطینیان و پرچم فلسطینی و شعارهای مقاومت کاملا نمایان است و همین امر نگرانی رژیم صهیونیستی و سران سیاسی و نظامی اش را به همراه داشت .

وی خاطرنشان کرد : فلسطینیان تلاش های رژیم اشغالگر را برای انجام تغییرات در مسجد الاقصی طی سال های متمادی گذشته و همچنین تلاش این رژیم برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را  ناکام گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha