۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84783526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسانی که به سبک و سیاست غربی‌ها زندگی می‌کنند مرتجع هستند

 رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه کسانی که به سبک و سیاست غربی‌ها زندگی می کنند، مرتجع هستند، گفت: امروز روش عقلانی و اسلامی جایگزین شده است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره توقیف کشتی نفتی ایران توسط دولت یونان و برگرداندن نفت ایران پس از عمل متقابل به مثل کشورمان اظهار داشت: در میادین جهانی با قدرتهای زورگو باید هجومی برخورد شود.

اوبر کاربرد زور با بازیگران زورگوی عرصه بین الملل تاکید کرد و اظهار داشت: دولت یونان پس از عمل متقابل به مثل ایران، فهمید اشتباه کرد و متوجه قدرتمند بودن ایران شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات داخلی کشور اشاره کرد و  اظهار داشت: بعضی وقت ها از اطرافیان شنیده می شود برخی مسئولان از امام فاصله گرفته‌اند که این اظهار نظر توهین آمیز است.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره موضوعات مختلف اظهار داشت: اگرچه ناکامی‌های هم داشته ایم اما پیشرفت های بسیاری در کشور اتفاق افتاد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مدیر جامعه باید ایده و اراده داشته باشد، افزود: آرمان ها مشخص است و پای کار بودن یکی از موضوعاتی است که باید همه به آن توجه داشته باشند.

علاقه مندی مردم به نظام از اوایل انقلاب بیشتر شده است

وی با بیان اینکه اکنون علاقمندی مردم به نظام اسلامی از اوایل انقلاب بیشتر هم شده است، گفت: جمعیتی که در نماز جمعه ها شرکت می کنند و حضور در مراسمی همچون سرود سلام فرمانده، شرکت مردم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گواه علاقمندی مردم به انقلاب اسلامی است. 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نباید از انقلاب هویت زدایی شود، گفت : انقلاب هویت تمدن سازی و بسط دین به جامعه بشری است. نگذارید وانمود کنند کشور به بن بست رسیده ؛ ما به بن بست نرسیدم بلکه دنیا به بن بست رسیده است.

آیت‌الله فلاحتی همچنین از برخورد خشن مسئولان آذربایجانی با مردم مسلمان انتقاد کرد و گفت: ما خواهان همسایگانی هستیم که از التهاب و التهاب آفرینی خودداری کنند و خشونت علیه مسلمانان مورد پذیرش نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha