رزمایش نظارت بر محصولات کشاورزی در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - رزمایش ۲ روزه نظارت بر محصولات کشاورزی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با رمز یا علی بن موسی الرضا (ع) در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراسم متمرکز آغاز رزمایش نظارت بر محصولات کشاورزی گلستان با حضور مسوولان و کارشناسان مرتبط دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار از جمله جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بسیج و تعزیرات حکومتی، غله و خدمات بازرگانی در جهادکشاورزی گرگان برگزار شد.

رزمایش نظارت بر محصولات کشاورزی در گلستان آغاز شد

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: این رزمایش در راستای حفظ حقوق شهروندی، کنترل عرضه کالاهای اساسی و سایر کالاهای مرتبط در قالب اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به اجرا در آمد و ۲۸ گروه نظارتی از دستگاه های مرتبط در آن شرکت دارند.

محمد برزعلی افزود: از دی ماه سال جاری تاکنون در قالب اجرای طرح هدفمندی یارانه، ۲۲ هزار و ۳۰۱ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده و در نتیجه آن هزار و ۱۶۴ مورد تخلف کشف شد.

وی اضافه کرد: ارزش تخلف این پرونده های بازار گلستان بیش از ۲۵۱ میلیارد ریال است.

رزمایش نظارت بر محصولات کشاورزی در گلستان آغاز شد

رییس سازمان بسیج اصناف و دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوای گلستان هم گفت: ۱۳۲ بسیجی به عنون ناظر در اجرای طرح تنظیم بازار استان (تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی) با سازمان جهادکشاورزی همکاری دارند.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار بازرسی از سوی بسیجیان طرح ناظر بر بازار استان صورت گرفته است.

به گفته وی در حوزه تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی در گلستان به ویژه روغن خوراکی و خرید تضمینی گندم در کارخانه های آرد ، ناظران بسیجی به عنوان همیار در اجرای هدفمندی یارانه ها مستقر هستند.

در حاشیه مراسم آغاز به کار رزمایش نظارت بر محصولات کشاورزی گلستان، مسوولان دستگاه های عضو از میدان تره‌بار و بازار میوه گرگان بازدید کرده و بر وضعیت ورود میوه و قیمت گذاری آن نظارت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha