۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84785423
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح کشاورزی با اشتغالزایی ۲۵ نفر در شهرستان فامنین به بهره‌برداری رسید

همدان-ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از افتتاح پنج طرح کشاورزی شهرستان همزمان با هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خرداد) خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، «منصور خزایی» میزان سرمایه گذاری این طرحها را ۹۸۳  میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح ها شامل ۲ پروژه آب و خاک، یک گلخانه، یک پروژه کشت گیاه دارویی و یک پروژه اعطای نمایندگی تراکتور سازی ایران در شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ طرح بهسازی قنات به طول ۵۰۰ متر و کانال آبرسانی روستای راستگویان به طول ۶۶۰ متر و گلخانه هیدروپونیک به مساحت ۳۵ هزار متر مربع و اشتغالزایی ۱۵ نفر از جمله این طرحها است.

خزایی ادامه داد: کشت گیاه دارویی اسطوخودوس به مساحت ۲ هکتار و افتتاح نمایندگی تراکتور سازی ایران از دیگر طرحهای بهره برداری شده در این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح پروژه ها غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای جهاد کشاورزی، دیدار با امام جمعه و فرماندار و برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه نیز در این هفته پیش بینی شده است.

(۲۱ تا ۲۷ خرداد) هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha