کسب و کارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر تسهیلات دریافت می‌کنند

بوشهر - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه اشتغال در این استان به دفاتر پیشخوان شهری و آی سی تی روستایی تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از علی سملیان اعلام کرد: این تسهیلات از سوی وزارت ارتباطات و از سه محل تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح های مشترک با صندوق امید اختصاص یافته است.

وی افزود: تسهیلات بند (الف) محل تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه به دفاتر پیشخوان شهری ارائه می شود و مبلغ آن تا سقف یک میلیارد ریال است که با نرخ بهره ۱۱ درصد و دوره تنفس یک ساله پرداخت می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: تسهیلات اختصاص یافته از محل طرح‌های مشترک با صندوق امید که به دفاتر خدمات آی سی تی روستایی ارائه می‌شود، تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای دفاتر ایجادی و ۶۰۰ میلیون ریال برای دفاتر توسعه‌ای است که با نرخ بهره پنج درصد و دوره تنفس یک ساله پرداخت می‌شود.

سملیان توضیح داد: متقاضیان دریافت تسهیلات بند (الف) و صندوق امید می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت توان آفرین به آدرس https://tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر به عنوان بررسی کننده طرح‌های حوزه فاوا در اشتغال پایدار روستایی و عشایری، از این محل نیز به دفاتر خدمات آی سی تی روستایی تسهیلاتی تا سقف  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و نرخ بهره چهار درصد برای مناطق مرزی و نرخ ۶ درصد برای مناطق غیر مرزی اختصاص داده است.

سملیان اضافه کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه کارا مراجعه کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اظهار کرد:  با اجرای برنامه توسعه اشتغال و افزایش قالب‌های ارایه تسهیلات به کسب و کارهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاهد توسعه بیشتر اشتغال در حوزه فاوا در کشور خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha