۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84789268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکرتراشی درختان سنندج و چند خبر کوتاه دیگر از استان کردستان

سنندج- ایرنا- پیکرتراشی درختان سطح شهر، ابلاغ دستورالعمل ثبت نام و هدایت دانش آموزان در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش و معرفی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان سه خبر کوتاه از استان است.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: از جدیدترین برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در راستای فضاسازی شهری، پیکر تراشی بر روی درختان قطور خشک در نقاط مختلف شهر است.

علی اصغری با بیان اینکه در همین راستا درختان قطور خشک شده در چندین نقطه شهر شناسایی شده است، اظهار داشت: کار پیکرتراشی روی این درختان توسط هنرمند پیکر تراش تیمور ایوبی آغاز شده است.

وی افزود: طرح‌های در نظر گرفته شده برای پیکرتراشی روی این درختان با توجه به اینکه سنندج شهر خلاق موسیقی جهان، پایتخت کتاب ایران و از قطب‌های تولید صنایع دستی در کشور است آلات موسیقی، کتاب و صنایع دستی است.

ابلاغ دستورالعمل ثبت نام و هدایت دانش آموزان در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ دستورالعمل ثبت نام و هدایت دانش‌آموزان در شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به واحدهای اداری و آموزشی سطح استان خبرداد.

طیب سالاروندیان افزود: پیش ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه دانش آموزی به نشانی https://pada.medu.ir/ انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در هنرستان ها بدون لحاظ محدوده جغرافیایی و براساس ضوابط انجام خواهد شد؛ گفت: پس از ثبت نام دانش آموزان به صورت غیرحضوری، مدیر واحد آموزشی موظف است نسبت به بررسی موارد انجام شده براساس مندرجات اصل شناسنامه عکس دار دانش آموز اقدام کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان حداکثر سن ثبت نام برای ورود به دوره دوم متوسطه را ۱۸ سال تمام اعلام کرد و گفت: حداکثر سن ادامه تحصیل دانش آموزان پسر با رعایت قوانین و مقررات نظام وظیفه ۲۰ سال تمام و برای دانش آموزان دختر ۲۲ سال تمام است.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل شدن ظرفیت رشته‌های یک هنرستان، مدیر واحد آموزشی نسبت به هدایت آن‌ها به سایر هنرستان‌ها که ظرفیت خالی دارند اقدام کند و فعالیت همزمان رشته های شاخه فنی و حرفه ای و شاخه مهارتی کاردانش در هنرستان های کشاورزی بلامانع است.

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با صدور حکمی، طالب محمدی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان منصوب کرد.

آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و رییس اداره حراست استان، کارکنان و دست اندرکاران این حوزه برگزار شد..

منوچهر مخدومی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در این مراسم، برنامه محوری را یکی از اولویت های کاری مدیران و مسوولان عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: حرکت برنامه محور، باعث انسجام و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی خواهد شد.

در این مراسم از خدمات سی و پنج ساله خلیل رنجبر رییس سابق آموزش و پرورش استثنایی استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تجلیل و طالب محمدی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha