شرکت برق استان بوشهر در ۱۰ ماهه اخیر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماه نخست آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط این شرکت در این استان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از غلامرضا حشمتی اعلام کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف تجهیز، نوسازی و توزیع در سراسر این استان اجرا شده است.

وی افزود: در این مدت به ۲۰ هزار متقاضی جدید شهری و روستایی بوشهر برق‌رسانی شده که از اقدامات شاخص شرکت توزیع برق در این استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد: برق‌رسانی به پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان، پمپاژ شبکه آبیاری حاج مهدی در دشتستان و برق رسانی به جزیره فارسی از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش است.

حشمتی با اشاره به اهمیت نوسازی و بهسازی خطوط انتقال در کاهش هدر روی انرژی، بیان کرد: در ۱۰ ماه گذشته، ۲۵۰ کیلومتر نوسازی و تبدیل سیم به کابل در استان بوشهر انجام شده و ۱۰۰ کیلومتر سیم آلمونیومی نیز به روکشدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت افزون بر یکهزار و ۵۰۰ پایه‌ برق معیوب و فرسوده دراستان بوشهر تعویض شده است که تاثیر بسزایی در ایمنی شبکه برق این استان دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تجهیز شبکه برق استان بوشهر، اعلام کرد: در این راستا می‌توان به اجرای فیدر بندی ایستگاه روستای هلیله بوشهر، احداث ۱۵ کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط برای تقویت برق شهرستان تنگستان، تعویض ترانس‌ها و افزایش سطح عایقی محلات جنوبی شهر بوشهر به ۲۰ کیلووات و افزایش پایداری و تاسیسات ۴۲۰ خط در استان اشاره کرد.

حشمتی اضافه کرد: علاوه بر این پنج هزار دستگاه کنتور هوشمند در شبکه برق این استان برای رصد و پایش مصرف مشترکان نصب شد.

وی اظهار کرد: در راستای ارائه بهتر خدمات به مشترکان برق در استان بوشهر، نرم افزار برق من در این استان راه‌اندازی و خدمات دهی غیر حضوری به مردم را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha