۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84806617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

️فرهنگ بسیج نسخه آرامش ملت و شکوفایی کشور در همه ابعاد است

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرهنگ بسیج نسخه آرامش ملت ایران و شکوفایی کشور در همه ابعاد است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر چهارشنبه در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه ساوه، افزود: بسیج یک نهاد مردمی و ولایتمدار و البته قدرتمند و تمام کننده و خاتمه دهنده مشکلات مردم است و ورود بسیج در هر عرصه ای مرتفع کننده مشکلات است و کار بسیج نجات بخشی در امورات مردم و جامعه است.

وی افزود: بسیج در همه بحران‌ها حضوری موفق و کارآمد داشته و در طول ۴۳ سال گذشته همواره با نشاط و بالنده در امر خدمت به مردم شتابنده گام برداشته است.

سردار کریمی تاکید کرد: در طول ۴۳ سال گذشته در هر بحران و مشکلی بسیج با حضور فداکارانه صحنه‌های تهدید را به فرصت برای شکوفایی اسلام و انقلاب تبدیل کرده و در هر مصیبتی بسیج بدون ادعا، توقع و چشم داشتی خود را فدای خدمت به مردم و تامین امنیت کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملت ایران و شکوفایی کشور در همه ابعاد است ، گفت: حرکت روبه جلوی بسیج همواره شتابنده و مستحکم بوده و مهمترین دستاورد حضور بسیج در میدان های مختلف نشان دادن کارآمدی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت امید آفرینی در جامعه و نقش مهم بسیج در این مهم بیان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان جهاد امیدآفرینی است چراکه دشمن در جنگ ترکیبی امید مردم را نشانه گرفته و لذا بسیجیان در کنار رسالت مهم جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی را در دستور کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج به عنوان مصداقی از یک نظام اسلامی در محله، نقش مهمی در امید آفرینی دارند و باید با وحدت و همبستگی همه جانبه که در سطح محلات ایجاد می‌کنند کانون‌های امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین در سطح جامعه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha