آماده باش ۲ بیمارستان قشم برای خدمت رسانی به مجروحان احتمالی زلزله های اخیر

قشم - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان قشم از آماده باش ۲ بیمارستان برای خدمت رسانی به مجروحان احتمالی زلزله های بندر خمیر استان هرمزگان و بندر لافت این جزیره خبر داد.

دکتر یاسر مرادی بامداد شنبه در جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان قشم که در محل این فرمانداری در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به وقوع ۲ زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در حوالی خلیج فارس و زلزله های ۴.۴، ۴.۷، ۴.۶ و دو زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی بندر خمیر و بندر لافت شهرستان قشم ۲ بیمارستان «خلیج فارس» در روستای جی جیان و پیامبر اعظم (ص) در شهر قشم در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

وی از آماده‌ باش کامل نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی شهرستان قشم برای ارایه خدمات به مصدومان احتمالی زلزله های اخیر  خبر داد.

به گزارش ایرنا، گزارش‌های اولیه مردمی در روستای سایه خوش خبر می‌دهد بر اثر زلزله‌های پی درپی ۶.۱ تا ۳.۶ ریشتری بامداد شنبه سه نفر در روستای سایه خوش بندر خمیر جان خود را از دست داده، ۱۹ نفر زخمی و منازل هم تخریب شده است.

بندر خَمیر یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha