۱۷ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به بنیاد شهید خراسان شمالی اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل و تجهیز طرح‌های این نهاد انقلابی اختصاص یافت.

قاسم محمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی، ورزشی ایثار است.

وی افزود: هفت میلیارد تومان نیز برای ساماندهی گلزار شهدا مصوب شده است.

وی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور به استان پنج درصد از سهمیه تسهیلات مسکن ملی و ۱۰ درصد تسهیلات اشتغال به ایثارگران این استان اختصاص یافت.

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان خراسان شمالی شد.
آیت الله رییسی را در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ های اقتصادی و عمرانی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و نخبگان، همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رییس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده بود.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha