۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84809791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکواندوکاران خردسال تکابی قهرمان آذربایجان غربی شدند

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان تکاب گفت: تیم تکواندو پسران خردسال این شهرستان با کسب ۹ مدال رنگارنگ به مقام نخست مسابقات آزاد قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان‌غربی دست یافتند.

رضا کاکایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تکواندو کاران نونهالان تکاب در این دوره از مسابقات ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز کسب کردند و بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی استان ایستادند.

وی اظهار کرد: همچنین تیم کاراته پسران تکاب در پنج رده سنی در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی شرکت کرد و مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان تکاب ادامه داد: تیم کاراته دختران این شهرستان نیز با کسب ۱۷ مدال و دست یافتن به رتبه‌های اول تا سوم انفرادی در رده چهرم تیمی مسابقات کاراته قهرمانی دختران آذربایجان غربی ایستاد.

تکواندوکاران خردسالان تکابی قهرمان آذربایجان غربی شدند

کاکایی اضافه کرد: دختران کاراته کای تکاب در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۱۰ برنز شدند.

وی یادآور شد: اسلام صفایی از تکواندوکاران پیشکسوت تکاب نیز در مسابقات آزاد قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان غربی به عنوان داور حضور داشت.

مسابقات قرمانی تکواندو و کاراته دختران و پسران آذربایجان غربی به مدت ۲ روز به میزبانی ارومیه برگزار شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۳ هزار ورزشکار در قالب ۲۵ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می‌کنند و ورزشکاران تکاب در رشته‌های رزمی همواره در مسابقات استانی و ملی موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha