انجام ۹۰ هزار ماموریت توسط اورژانس در مشهد

مشهد- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سه ماهه نخست امسال  ۸۹ هزار و ۵۲۱ ماموریت در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی یزدانی افزود: از این میزان ماموریت ۱۳ هزار و ۳۱۹ مورد مرتبط با حوادث ترافیکی و ۷۶ هزار و ۲۰۲ مورد حوادث غیرترافیکی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، بیش از ۲۸۳ هزار تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ مشهد برقرار شده که از این تعداد ۱۰ هزار مورد مزاحمت تلفنی و۱۲۷ هزار مورد تماس غیر مرتبط و ۶۴ هزار موردتماس مشاوره ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حوادث ترافیکی که آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی برای مصدومان به محل اعزام شده، ۲ هزار و ۲۰۰ مورد در نقاط جاده‌ای و ۱۱ هزار مورد در مناطق شهری بوده است.

وی افزود: در این مدت برای شهرستان مشهد ۶۹ هزار عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی شامل ۵۹ هزار ماموریت غیر تصادفی و ۹ هزار و ۳۰۰ ماموریت تصادفی صورت گرفته است.

دکتر یزدانی ادامه داد: مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲  پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha