۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84829693
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت میامی: نشست آستانه گامی بلند به سوی بازیابی همبستگی منطقه بود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت میامی گفت: نشست آستانه در تهران گامی بلند به سوی بازیابی همسبتگی منطقه‌ای و تقویت روابط بین کشورهای همسایه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل عباس‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع میامی با اشاره به اینکه سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران خاری به چشم دشمنان بود، افزود: همکاری‌های بلندمدت ایران، روسیه و ترکیه به نفع هر سه کشور است.
 وی ادامه داد: همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه به‌ویژه در پی تحریم‌های غرب، ضروری و به نفع هر دو کشور خواهد بود.
امام جمعه موقت میامی گفت: باید تعاملات بین کشورهای همسایه ادامه یابد و نیاز است در مقابله با اقدام‌های غرب  هوشیار باشیم.
عباس‌نژاد با اشاره به اینکه به وعده‌های غرب نباید امیدوار بود، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران اسلامی با اقتدار و تدبیر در راستای تحریم‌های ظالمانه اقدام می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در جامعه، اظهار داشت: باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف در کشور فرهنگ‌سازی لازم صورت پذیرد.
عباس‌نژاد ابراز داشت: برخی در موضوع حجاب در بستر فضای مجازی به دنبال رسیدن دشمنان به مقاصدشان هستند.
امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه انجام شود و در بسیاری از موارد برخورد لازم صورت پذیرد، ادامه داد: وضعیت حجاب و عفاف در برخی نقاط زیبنده نظام اسلامی نیست.
وی ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت، تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی در سطح شهرستان میامی باید به سمت تولید ثروت پیش برود.
خطیب جمعه میامی اظهار داشت: حلقه مفقوده در اشتغال جوانان، نداشتن مهارت لازم است که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند این کمبودها را جبران کند.
 عباس‌نژاد روز مباهله را یکی از بزرگترین اعیاد و روز اثبات حقانیت نبوت و امامت در تاریخ جهان اسلام خواند، و اظهار داشت: باید نخبگان و مُبلغان دینی ابعاد آن را برای مردم و بویژه جوانان و نوجوانان تبیین کنند.
میز خدمت توسط مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha