ارایه خدمات پزشکی رایگان سپاه و یک خبر کوتاه از اشنویه

مهاباد - ایرنا - ارایه خدمات پزشکی رایگان سپاه در مناطق محروم و برخورد با متخلفان زندەگیر سهرە طلایی از مهمترین اخبار شهرستان اشنویه است.

فرمانده سپاه پاسداران اشنویه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: تیم‌های پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری شبکه بهداشت و درمان وآموزش و پرورش با حضور در مناطق محروم " «سیداباد و تاچین اباد» به مردم خدمات بهداشتی و درمان ارائه کردند.

سرهنگ یعقوب رشیدی افزود: اکیپ های درمانی شامل متخصص مغز و اعصاب، پزشک عمومی، ماما و روانشناس و داروخانه سیار در دبیرستان امام خمینی(ره)   جهت ارائه خدمات مستقر شدند.

وی ادامه داد: ۴۵۰ نفر از مردم از خدمات رایگان سپاه در بخش های گوناگون بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: علاوه بر بهره‌مندی همشهریان از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان تاکنون و با آغاز کمک های مومنانه بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی با همت سپاه بین نیازمندان توزیع شده است.

برخورد با متخلفین زندەگیر سهرە طلایی

ارایه خدمات پزشکی رایگان سپاه به و یک خبر کوتاه از اشنویه

 رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه نیز گفت: یک اکیپ سە نفرە از استانی دیگر بە منظور صید سهرە طلایی بە زیستگاه های این شهرستان وارد شده بودند.

کریم خضری افزود: یگان حفاظت محیط زیست ضمن دستگیری این اکیپ، ۱۳ قطعە سهرە طلایی  را کشف و  بە دامن طبیعت بازگرداند.

وی اضافه کرد: متخلفان ضمن بازداشت شبانە، با تشکیل پروندە قضایی بە دادگستری شهرستان اشنویە ارجاع و بابت ضرر و زیان به محیط زیست به بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.  

خضر ی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان در این شهرستان توسط شکارچیان با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ اطلاع دهند.

اشنویه از شهرستان‌های مرزی آذربایجان‌غربی است که باتوجه به وضعیت اکولوژیکی و برخورداری از سیمای زیست محیطی مطلوب از زیستگاه‌های مهم استان به‌شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha