تلاش راهداران برای پاکسازی محور هراز همچنان ادامه دارد

ساری- ایرنا - مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران حجم ریزش کوه و وسعت سیل بردگی را در محور هراز حد فاصل بایجان تا وانا ( مسیر رفت و برگشت) بالا دانست و گفت : چندین گروه از راهداران با بکارگیری تمام توان خود در حال بازگشایی و پاکسازی محور هستند.

حسن جهانیان عصر پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار این که وجود صدها خودرو و ترافیک سنگین همراه با تداوم بارندگی های عملیات  پاکسازی را کندتر کرده است، افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده ای وارد نشد.
مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد :در حال حاضر تعداد ۱۵ دستگاه ماشین آلات همراه با ۲۷ راهدار سخت مشغول بازگشایی محور هراز هستند.
وی محور هراز را مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور دانست و بیان داشت: با توجه به این که این حادثه آخرین روز هفته بوده و مسافران زیادی وارد این محور شده بودند،با همکاری فرماندار و کاربران جاده آرامش در محور برگشته و راهداران مشغول کار هستند.

جهانیان به هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم خطر سقوط  و ریزش کوه تا سه روز آینده اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت امکان از سفر به مازندران خودداری کنند.

 مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران وضعیت آب و هوایی در محورهای کندوان و سوادکوه را بارندگی همراه با تگرگ توصیف کرد و گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان ،آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسداد و  محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و  و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha