۱۰۰ امدادگر از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در بارده مستقر ‌شد

شهرکرد-ایرنا-. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ امدادگر برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده بازده شهرستان بن در این روستا مستقر شده است.

ایرج کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این امدادگران در قالب ۱۰ گروه از پنجشنبه شب و پس از جاری شدن سیل در روستای بارده استقرار پیدا کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری درخصوص بارندگی‌ها و احتمال جاری شدن سیل در استان جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

کیانی تصریح کرد: با آغاز بارش‌ها و جاری شدن سیلاب اهالی پنج شهرستان چهارمحال و بختیاری شامل شهرکرد، بروجن، کیار، کوهرنگ و بن به‌ویژه دچار حادثه شدند.

وی یادآور شد: به‌همین منظور نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری به‌موقع وارد عمل و مشغول امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شدت بارش در روستای بارده کل این روستا به‌ویژه در بخش جنوبی در محاصره سیل قرار گرفت.

وی گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در حال تخلیه مناطق و منازل حادثه دیده هستند.

کیانی تاکید کرد: امداد و نجات، ارزیابی خسارت و تخلیه آب و گل‌ولای از مکان‌های سیل‌زده بازده در دستور کار امدادگران جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده است و باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق استان شد.

همچنین بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مونسون باعث آب‌گرفتگی برخی از معابر و کوچه‌های مرکز چهارمحال و بختیاری و چندین شهر و روستای دیگر نیز شد.

روستای بارده در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha