۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳
کد خبر: 84838778
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: قم عملکرد موفقی در مبارزه با قاچاق دارد

قم - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه با مبارزه با کالای قاچاق از تولید داخل حمایت می‌کنیم، گفت: به همین منظور اهمیت فعالیت در این حوزه بسیار بالا است و قم عملکرد موفقی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد.

به گزارش عصر  شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن امام جواد(ع) استانداری، تاکید کرد: پیشگیری در امر مقابله با قاچاق می‌تواند بار فعالیت‌های دادسراها را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه مصوبه‌ها در این بخش باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شوند، مطرح کرد: در برخی از موارد شاهد هزینه‌های روزانه برای استان هستیم که برای کاهش این هزینه‌ها باید مصوبه‌ها فورا پیگیری شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: در مواردی که نیازمند پیگیری استاندار هستیم نیز هماهنگی‌های لازم برای حل مشکل‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جامعه نگرانی‌هایی در حوزه آرد و نان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر این نگرانی‌ها رفع شود، عنوان کرد: برای بحث کالای قاچاق نیازمند اهتمام جدی تمام دستگاه‌ها هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه عملکرد هماهنگ و جهادی در حوزه مبارزه با کالای قاچاق می‌تواند موثر باشد، خاطرنشان کرد: باید در این حوزه به گونه‌ای عمل کنیم که مردم آسیبی نبینند.

وی با تاکید بر اینکه در موارد بسیاری از کشفیات کالای قاچاق، اقلام قاچاق‌ها عبوری است، تصریح کرد: اگرچه در این استان نیروی انتظامی با کالای قاچاق باجدیت برخورد می‌کند، اما همچنان جای کار بسیاری باقی‌مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، یادآور شد: مبارزه با کالای قاچاق به نوعی حمایت از تولید کنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha