۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84849747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه الیگودرز: حقیقت جویی و طریقت شناسی ویژگی بارز خبرنگاران تراز انقلاب است

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: حقیقت طلبی و طریقت شناسی، از ویژگی های بارز خبرنگاران تراز انقلاب است که در شرایط جنگ نرم امروزی بسیار کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی سرلک روز چهارشنبه در نشست با روزنامه‌ نگاران و خبرنگاران شهرستان افزود: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، در راستای جهاد تبیین حضرت سجاد( ع) و پیام آور دشت کربلا معنادار است.

وی از جمله ویژگی های خبرنگاران‌ را بصیرت، شجاعت، صداقت، تخصص و تعهد و دلسوزی دانست و افزود: در یک جمله حقیقت طلبی و طریقت شناسی ویژگی بارز یک خبرنگار تراز نظام و انقلاب است.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر استفاده از این ظرفیت برای تزریق امید به جوانان ادامه داد: باید روحیه مطالبه گری در مردم تقویت شود که رسانه ها در مقام نماینده افکار عمومی وظیفه نقادی سازنده و پرسشگری دارند و مسوولان‌ هم باید پاسخگوی مردم باشند.

حجت الاسلام سرلک همچنین نماز جمعه را مختص همه مردم با هر تفکر و در هر مقامی دانست و اضافه کرد: تریبون نماز جمعه نقش غیر قابل انکاری در رفع مشکلات و پیشرفت کشور داشته چراکه امام‌ جمعه با هیچ جناحی عقد اخوت نبسته است و صرفا خود را خادم مردم می داند.

وی با تاکید بر حمایت از مطالبه گری خبرنگاران در راستای منافع مردم افزود: امام جمعه قدرت اجرایی ندارد و در عزل و نصب ها هم دخالتی نمی کند، اما وظیفه پیگیری مطالبات مردم و پرسشگری از مسوولان را دارد و قطعا هر مدیری که ترک فعل کند، پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha