۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبر: 84851532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۳۱۲ مورد وام فرزندآوری در آبدانان

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبر: 84851532
پرداخت ۳۱۲ مورد وام فرزندآوری در آبدانان

ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: از ابتدای اجرای طرح فرزندآوری تاکنون ۳۱۲ مورد تسهیلات در قالب این طرح به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

یدالله حاتمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع ملی با باز پرداخت ۴۸ماهه به متقاضیان دارای شرایط پرداخت شده است.

وی پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را اولویت نخست بانک های عامل عنوان کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با بهره ۱۲ درصد به ۲۵۰ نفر از متقاضیان و کارآفرینان در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات توسط بانک های شهرستان آبدانان پرداخت شده است.

فرماندار آبدانان با اشاره به وجود ۴۵۰ هزار دام سبک در این شهرستان یادآور شد: به منظور حمایت از دامداران و تولیدگران و تهیه علوفه مورد نیاز آنان ۲۲۰ میلیارد ریال وام کم بهره در قالب طرح دامدارکارت به دامداران فعال و کارآفرین شهرستان پرداخت شده است.

حاتمی با اشاره به وضعیت بحرانی پدیده خشکسالی در آبدانان بیان کرد: کلیه وام های تولیدی در زمینه دامداری و کشاورزی سال های گذشته با پرداخت سود و جریمه دیرکرد آنها توسط دولت کار و کرامت به مدت ۲ سال دیگر تمدید شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha