۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کد خبر: 84813982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبدانان: اعتبارات عمرانی شهرستان ۷۲ درصد افزایش یافته است

ایلام- ایرنا- فرماندار آبدانان گفت: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌های این شهرستان نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله حاتمی عصر چهارشنبه درنشست کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارهای عمرانی این شهرستان با تجلیل از نگاه ویژه رئیس جمهور به مناطق محروم کشور اظهار کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان به عمرانی و آبادنی شهرستان آبدانان اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته از رشد ۷۲درصدی برخوردار است که این موضوع در تاریخ این شهرستان بی نظیراست.

وی، توسعه راه های مواصلاتی، عمران و آبادانی روستاها و تقویت خدمات شهری را اولویت های مهم بودجه امسال عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار در۱۰ زمینه و ۲۳ فصل شامل آب و خاک، فرهنگ وهنر، آموزش وپرورش، راه وشهرسازی، منابع طبیعی و محیط زیست، عمران شهری و روستایی، صنایع دستی وگردشگری، اصلاح و تقویت شبکه های آب و برق، دام و طیور، فرهنگ و هنر و مساجد و اماکن مذهبی هزینه می شود.

فرماندار آبدانان به مراعات الزامات قانون بودجه سالجاری تاکید کرد و یادآور شد: تا پا یان سال جاری ۱۱۳ طرح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اشتغالزایی و کارآفرینی با ۲۵۰ فرصت شغلی به بهره برداری می رسد.

وی از تخصیص ۱۰درصد بودجه سالانه به تقویت مراکز و موسسات تولیدی دانش بنیان خبرداد و گفت: هرکدام از مدیران دانش بنیان که باتلاش خود زمینه بهره مندی عمومی از امکانات وجذب کامل اعتبارها ی ملی واستانی را فراهم کند از تسهیلات بیشتر و بهری بهره مند خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha