۵ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبر: 84834816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ درصد نانوایی‌های آبدانان به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

ایلام- ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبدانان با بیان اینکه ۶۰ درصد نانوایی‌های سطح این شهرستان به کارتخوان هوشمند متصل شده اند، گفت: مابقی نیز تا پایان مردادماه به این طرح ملی متصل خواهند شد.

نبی امینی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بزودی و طی روزهای آینده تمامی واحدهای نانوایی این شهرستان به کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند، اظهار داشت: کارتخوان‌های هوشمند بسیاری از مشکلات قیمت گذاری در حوزه نان را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به حساسیت دولت در مدیریت تهیه و توزیع آرد مورد تقاضای بازار، ادامه داد: نصب دستگاه‌های هوشمند کارتخوان نقش بسزایی در نظارت دقیق تر بر تهیه و توزیع آرد و نان و جلوگیری از آزاد فروشی آرد خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی آبدانان یادآور شد: به منظور اجرای دقیق طرح تعدیل و نظارت منطقی بر قیمت آرد و استفاده واقعی یارانه این کالای اساسی ۱۵ نفر از ماموران و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صمت به صورت منظم بر توزیع آرد و پخت نان در سطح شهرستان نظارت می کنند.

امینی پور بیان کرد: ماهیانه ۵۴۴ تن آرد یارانه ای بین ۸۶ واحد نانوایی شهرستان آبدانان توزیع و پخت می شود.

وی از برخورد قضایی با ۳۶ واحد متخلف خبر داد و یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ مورد از اماکن توزیعی آرد و نان، لبنیات، میوه و تره بار و فرآوره های پروتئینی مورد بازرسی قرار گرفته اند.

به گفته امینی پور، بخاطر جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و توزیع کالا خارج از شبکه رسمی کلیه واحدهای صنفی‌ مشمول طرح تنظیم بازار موظف به مراعات موازین قانونی و نصف قیمت و ارائه فاکتور اجناس به خریداران شده اند.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha