توزیع برق شاهرود هفت طرح برق‌رسانی در هفته دولت بهره‌برداری می‌کند

شاهرود - ایرنا - مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: همزمان با هفته دولت هفت طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، جمال فرخ زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ۱۶ ایستگاه هوایی عمومی به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید با مبلغ ۳۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه توزیع برق با هدف تأمین برق متقاضیان جدید شهرستان با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال انجام شد، ابراز داشت: اصلاح ۱۴ هزار و ۸۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار مربوط به روستاهای اردیان، تل، حسین آباد ساغری، امین آباد، مرادآباد و برخی نقاط شهری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال از طرح‌های افتتاحی در هفته دولت به شمار می‌رود.

فرخ زاده از افتتاح طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستاهای زرگر، تاش علیا و سفلی، جیلان، گرجی، میرزا سلیمان، گنده پلی و ده خیر به کابل خودنگهدار با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: طرح اصلاح، ساخت شبکه و نصب یک دستگاه پست هوایی روستای جیلان و رینگ فیدر محرم با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح هوشمندسازی شبکه با نصب پنج دستگاه سکسیونر اتوماسیون و ۲۱ دستگاه تابلوی قطع از راه دور با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال نیز به بهره‌برداری می رسد، افزود: طرح ساخت شبکه و ۲ پست هوایی به قدرت ۱۵۰ کیلوولت آمپر در روستاهای ابر و کلاته خیج با اعتبار چهار میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

سال گذشته به مناسبت دهه فجر ۱۳ طرح عمرانی برق‌رسانی با صرف اعتباری به مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha