۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84858584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۶۱۰ تن قیر رایگان تحویل شهرداری گنبدکاووس شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس گفت: امسال بیش از ۶۱۰ تن قیر رایگان به ارزش بیش از ۵۷ هزار میلیون ریال از محل شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری گنبدکاووس تحویل داده شده است.

قاسم شادکام روز جمعه به ایرنا اظهارداشت: گنبدکاووس امسال پیشرو در جذب قیر رایگان از طریق شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان است و حدود ۳۰ درصد از قیر رایگان استانی به این شهرستان تخصیص داده شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس ادامه داد: شهرداری گنبد از قیرهای مذکور در طرح‌ موسوم به نهضت آسفالت در محلات هدف و کم برخوردار با اولویت معابر فاقد آسفالت استفاده می‌کند.

شادکام اظهارداشت: نهضت آسفالت در شهر گنبد آغاز شده و شهرداری با قیرهای دریافتی ۷۶ هزار متر مربع از معابر را آسفالت خواهد کرد.

شهردار گنبدکاووس هم به ایرنا گفت: تاکنون ۷۱ کوچه و خیابان که بیشتر در بافت‌های قدیمی و یا جز معابر بزرگ و اصلی این شهر بودند، آسفالت یا بُتن ریزی شدند.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: امسال با اعتبار تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال که در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پیش بینی شده، ۲۱۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت یا بُتن‌ریزی می‌شود.

به گفته وی، عملیات آسفالت و بُتن ریزی معابر شهری گنبدکاووس بدون وقفه توسط تیم‌های واحد عمران شهری شهرداری درحال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرما و شروع بارش‌ها ۳۰ هزار تُن آسفالت در خیابان‌های این شهر پخش شود.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha