عضو مجلس خبرگان رهبری: مردم رسالت در تعیین سرنوشت کشور را تکمیل کنند
آخوند کمال غراوی نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با تاکید برضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصرح کرد: شرکت در این مرحله، مهمتر و حساس‌تر از مرحله نخست است زیرا مردم رسالت خود را با مشارکت در تعیین سرنوشت کشور تکمیل خواهند کرد.

آخوند کمال غراوی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه شماره یک مسجد قائمیه گنبدکاووس به خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است.

وی اضافه کرد: مردم باید در این مرحله از انتخابات که اهمیت بیشتری دارد و با درنظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب، به نامزد اصلح رای دهند.

غراوی ادامه داد: مردم در ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رای حضور یابند و رای خود را به صندوق بیندازند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود اما مردم آگاه و فهیم ایران باحضور پرشور خود پاسخ دشمنان را بدهند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور از آنجا که هیچ کدام از نامزدها در انتخابات هشتم تیر ماه حد نصاب مطلق آرا را کسب نکردند انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در انتخابات هشتم تیر ماه ۵۹۱ هزار و ۲۰۱ نفر گلستانی معادل ۴۱.۱۶ درصد در انتخابات شرکت کردند.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهم در گلستان، مسعود پزشکیان ۲۷۵ هزار و ۳۶۶ رای، سعید جلیلی ۲۰۵ هزار و ۹۷۴ رای، محمدباقر قالیباف ۸۱ هزار و ۹۵ رای و مصطفی پورمحمدی پنج هزار و ۲۳ رای از مردم استان گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha