استاندار قزوین: احیای دشت قزوین با رویکرد دانش بنیان‌ در دستور کار است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: با توجه به نامگذاری سال و ضرورت توجه به این شعار، به جد پیگیر هستیم حوزه کشاورزی و احیای دشت قزوین با رویکرد و نگاه دانش بنیان صورت گیرد.

محمدمهدی اعلایی روز شنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: دوبار رییس جمهور بر احیای دشت قزوین با نگاه بر دانش بنیان ها تاکید کردند که نیاز دارد بستر را فراهم کنیم تا فرمان رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور مبنی بر احیای دشت قزوین رقم بخورد.
وی یادآورشد: در این راستا طرح بازار آب را در استان کلید زده ایم که موجب افزایش بهره وری و راندمان تولید می شود و زمینه احیای دشت قزوین را با نگاه بهتر به مقوله آب فراهم می کند.
اعلایی افزود: استان قزوین با توجه به ظرفیت های دانشی خود در حوزه های اقتصاد دانش بنیان مورد توجه معاون علمی و فناوری رییس جمهور بوده و امروز تعدادی از شرکت های دانش بنیان استان مورد بازدید و افتتاح قرار گرفتند که با سرمایه قابل توجهی راه اندازی شده اند.
استاندار قزوین گفت : امروز هم مجموعه ای در استان برای فعالیت بیشر دانش بنیان ها در حرفه های غیر صنعتی افتتاح خواهد شد.

بازدید و افتتاح طرح‌های استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، نشست با نخبگان و نشست با دانش بنیان‌های استان از جمله برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفر به قزوین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha