۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84868997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۷۴ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۱۷۴ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در شهرستان ملایر با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه در آئین بهره‌برداری از این طرح ها اظهار داشت: در راستای توسعه این شهرستان اقدامات بسیاری خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده و آمارها و شاخص‌ها امیدوار کننده است.

«سلمان اسماعیلی» با اشاره به تلاش‌های مستمر دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم، افزود: از ماه‌های آینده در نیمه دوم سال، بهبود شرایط در حوزه اقتصادی و معیشت مردم بیشتر خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در یکسال اخیر بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: آنچه که در دولت آیت‌الله رئیسی به آن افتخار می‌کنیم، مردمی بودن و حضور مسئولان مستمر در بین مردم، تلاش برای شنیدن دغدغه‌ها و رفع مشکلات است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: ما به ۳۱ سفر استانی عدالت‌محور، ۹ سفر موضوعی رئیس جمهور و حضور آیت الله رئیسی در بین مردم حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور افتخار می‌کنیم.

اسماعیلی قدرت و افتخار دولت سیزدهم را به مردمی بودن آن دانست و بیان کرد: در همین راستا، طی پنج ماه گذشته ۴۲ میز خدمت در نقاط مختلف این شهرستان برپا کردیم و ادعا می‌کنیم که دولتمردان این شهرستان دوشادوش مردم، برای حل مسایل و مشکلات تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ادعا نمی‌کنیم که همه مشکلات مردم را حل خواهیم کرد، اما برای کاهش مشکلات و رفع آنها با تمام توان تلاش می‌کنیم و با گره‌گشایی مشکلات، هر روز ملایر بهتر از روز قبل خواهد بود.

فرماندار ویژه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌ها و الگوهای خدمت به مردم، گفت: برپایی میز خدمت در نقاط مختلف این شهرستان همچون روستاها، نقاط کم برخوردار و محروم ادامه دارد و تاکید ما بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات میز خدمت است.

۱۷۴ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در ملایر به بهره‌برداری رسید

اسماعیلی همچنین از تلاش و همت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات شایسته دولت به مردم در راستای امیدآفرینی به جامعه، قدردانی کرد و افزود: خدمات و عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم گفته شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر نیز بیان کرد: ۱۸ هزار و ۷۰۰ اُمین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی این شهرستان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و به نمایندگی از ۱۷۴ واحد احداثی طی یکسال گذشته افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

«داود سوری» افزود: برای بهسازی و مقاوم‌سازی ۱۷۴ واحد مسکن روستایی طی یکسال گذشته، ۱۷۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که از این تعداد سه واحد در روستای گوشه کساوند به بهره‌برداری رسید.

۱۷۴ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در ملایر به بهره‌برداری رسید

وی همچنین به افتتاح بهسازی و آسفالت ۱۵ روستای این شهرستان در هفته دولت اشاره و بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها هفت هزار و ۴۳۸ مترطول جدول‌گذاری، ۹.۷۲ کیلومتر زیرسازی و ۷۷ هزار و ۱۰۷ مترمربع آسفالت با اعتبار ۲۲۹ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال انجام شد.

به گزارش ایرنا؛ در پنجمین روز از هفته دولت همچنین پروژه‌های شهرداری زنگنه شامل اجرای آسفالت معابر با ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، احداث بلوار شهدا با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی با پنج میلیارد ریال اعتبار و در مجموع با ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه آبیاری کم‌فشار (لوله‌گذاری) روستای گرجایی با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال به مساحت ۱۷ هزار و ۳۰۲ هکتار افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha