۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84866998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار ملایر: مردمی بودن دستاورد بزرگ دولت سیزدهم است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر مردمی بودن دولت را بزرگترین موفقیت و دستاورد دولت آیت‌الله رییسی دانست و گفت: پس از سال‌ها و دولت‌ها، دوباره دولت به مردم برگشت و آرمان‌های و شعارهای امام راحل، آرزوهای انقلاب و خط ولایت بر سر دست گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" در سخنرانی پیش از خطبه‌های ملایر اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در کمتر از یکسال ۳۱ سفر استانی انجام داد و رکورد همه دولت‌ها را شکست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهیدان رجایی و باهنر یاران برجسته انقلاب در قبل و بعد از پیروزی انقلاب بودند که می‌توانیم آنها را به شایستگی اسوه‌های اخلاص، تقوا و الگوهای خدمت و جهاد نامگذاری کنیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: جامعه کارمندی کشور این افتخار را دارد که پرچمدار حقیقی خدمت و جهاد در راه خدا چهره‌های نامداری همچون شهیدان رجایی و باهنر هستند.

اسماعیلی روز کارمند را به جامعه کارمندی این شهرستان تبریک گفت و با اشاره به اطلاع‌رسانی گزارش عملکرد دولت طی یکسال اخیر، بیان کرد: پیرو آن ما نیز در ملایر تلاش کردیم حدود ۶۰۰ صفحه سند از گزارش‌های مجموعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف را تهیه و تقدیم مردم کنیم.

وی گزارش عملکرد دولت و این شهرستان را امیدبخش دانست و ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی موارد امیدبخش و برجسته به مردم، اجرای طرح واکسیناسیون و صفر شدن آمار فوتی کرونا، طرح رتبه‌بندی معلمان، گسترش خیره‌کننده صنعت دفاعی کشور، تبدیل ایران به یکی از صادرکنندگان بزرگ فناوری‌های نظامی، گسترش روابط خارجی، عضویت در شانگهای و موافقت‌نامه‌های بلندمدت همکاری با روسیه، چین و ونزوئلا را از جمله موفقیت‌های دولت در یکسال اخیر اشاره کرد.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ۲ محور خنثی‌سازی تحریم‌ها و تکیه بر توان داخلی در حوزه اقتصادی به خوبی عمل کرد.

اسماعیلی رشد ۴۰ درصدی صادرات خارجی را در راستای خنثی سازی تحریم‌ها عنوان و بیان کرد: ۳۰۰ درصد سود فروش نفت کشور با وجود همه تحریم‌ها در یکسال اخیر بیشتر شد و در یک میلیون هکتار از اراضی روسیه و ونزوئلا، دولت موفق شد کشت فرا سرزمینی انجام دهد.

به گفته وی در حوزه داخلی هیچ دولتی شجاعت نداشت زیر بار مردمی‌سازی یارانه‌ها برود، اما دولت سیزدهم با شجاعت و صداقت این ماموریت بزرگ را با موفقیت انجام داد که این امر به معنای اصلاحات بزرگ اقتصادی و تکیه بر توان داخل است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: پس از ۹ سال که دولت‌های قبل ماشین چاپ اسکناس راه انداخته بودند، با تلاش دولت رشد اسکناس و نقدینگی در کشور متوقف و حالا منفی شده است.

اسماعیلی افزود: دولت قبل ۵۵۰ هزار میلیارد تومان یا بدهی یا کسری بودجه داشت که با موفقیت توسط دولت مدیریت و پرداخت شد.

به گفته وی فقط در یک روز ۴۸ طرح بزرگ اقتصادی و پیشران در کشور با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار در اوج تحریم‌ها و کارشکنی‌ها علیه دولت، به ثمر نشست.

اسماعیلی سفرهای استانی را بر مبنای عدالت دانست و اظهار داشت: هر جا که لازم بود رئیس جمهور شخصا حاضر شد و چهره به چهره با مردم دیدار کرد و تا جایی که ممکن بود، راهکارهای مختلف طراحی شد، این دستاورد بزرگ دولت است.

وی با اشاره به سفر دولت به استان همدان، بیان کرد: در ملایر عداه‌ای گفتند سهم ملایر از این سفر کمتر شد که این گفته‌ها حقیقت ندارد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تنها در یک مصوبه این سفر در شورای اداری استان در حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو اعلام کرد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر با ۳۵۰ میلیون دلار توسط وزارت نیرو احداث خواهد شد و مصوبه ۴۰۰ تختخوابی اخذ شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه عده‌ای می‌خواستند برای این سفر حاشیه ایجاد کنند، ادامه داد: اعتبارات بسیار خوبی برای این استان و شهرستان پیش‌بینی شد که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

وی یادآور شد: همزمان با هفته دولت امسال بالغ بر ۱۶۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون استاندار همدان گفت: فردا /شنبه/ نیز با حضور استاندار همدان ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha