اطلس سرمایه گذاری استان زنجان تا پایان امسال تدوین می شود

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: اطلس سرمایه گذاری این استان تا پایان امسال تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح بزرگ و ملی تولید محصول جدید با نام تجاری استیل‌کورد در مجتمع نخ تایر صبا افزود: این اطلس سرمایه گذاری شامل معرفی داشته ها و ظرفیت های استان و همچنین اولویت های مورد نظر در سرمایه گذاری ها در مناطق مختلف است.

وی با بیان اینکه مجموعه دستگاههای دولتی در استان، گره گشا و پشتیبان تولید است، اظهار داشت: تلاش ما رفع موانع از پیش روی تولیدکنندگان و حل مسائل این حوزه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۳۷ درصد اقتصاد این استان وابسته به صنعت است، گفت: سبد صنایع و فعالیت های صنعتی هم در استان متنوع است و این نشان از ظرفیت های زنجان دارد.

وی از بازگشت ۴۳ واحد تعطیل استان به چرخه تولید خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما حرکت در جهت تحقق  سرمایه گذاری های سیستماتیک در استان است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اشتغال منوط به تولید و رونق آن است، خاطرنشان کرد: هدف گذاری برای ایجاد اشتغال باید با توجه به این نکته باشد.

به گزارش ایرنا در ششمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان و مدیران ارشد استانی پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبا در زنجان افتتاح شد.  
به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) این پروژه در زیربنایی با وسعت ۱۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع احداث شده و قرار است در فاز اول سالانه ۱۲ هزار تن استیل کورد تولید کند.  
حسین صنعان افزود: ظرف ۶ ماه آینده فاز دوم استیل کورد نیز با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن آماده افتتاح خواهد شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha