استاندار مازندران: رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت در روستاها است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: دولت مردمی سیزدهم به ریاست آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، نسبت به احیای روستاها و ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اهتمام ویژه ای دارد و برای تحقق این مهم بی شک از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی پور روز سه شنبه در جمع مردم روستای نفت چاه از توابع شهرستان سوادکوه شمالی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی را به مردم ارایه کرده است که قابل قیاس با گذشته نیست، افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۹۶ درصد روستاهای مازندران از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند.

وی ایجاد ظرفیت های شغلی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با هدف مهاجرت معکوس در روستاها را از سیاست های جدی دولت دانست و گفت: با شناسایی ظرفیت ها و ایجاد فرصت های شغلی در روستاها، علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی مردم منطقه، می توان از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری کرد.

استاندار مازندران: رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت در روستاها است
سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جمع مردم روستای نفت چاه سوادکوه

نماینده عالی دولت در مازندران، اصلاح طرح هادی که نقطه مشترک مشکلات بیشتر روستاهای مازندران است را از جمله طرح های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: با اصلاح این طرح ها، مشکل بیشتر روستاییان حل می شود. 

حسینی پور بر لزوم مرمت راه روستایی نفت چاه سوادکوه شمال تاکید کرد و دستور داد تا قبل از فرارسیدن فصل سرما، راه روستایی این منطقه باید آسفالت شود.

وی وجود اختلاف را از موانع اصلی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت عنوان کرد و گفت که مردم روستاها و اعضای دهیاری و شوراهای اسلامی می توانند با رفع مشکلات از منابع مالی و امکانات موجود در استان استفاده کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: روستای نفت چاه سوادکوه می تواند در سایه تعامل و همکاری مسئولان و متولیان امر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

حسینی پور تصریح کرد: حضور میدانی مسئولان در عرصه های مختلف رویه دولت سیزدهم است و همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha