۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84880526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: سرکشی از خانواده‌های شهدا در دستور کار مدیران قرار گیرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان از مدیران استان خواست سرکشی از خانواده‌های شهدا را در دستور کار قرار دهند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با خانواده‌های ۲ تن از شهدای استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا را وظیفه همه مدیران عنوان کرد و خواستار برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید برای انجام این وظیفه شد.

وی این دیدارها را کمترین انجام وظیفه در قبال خانواده‌های شهدا دانست و اضافه کرد: ما مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه موفقیت فرزندان شهدا نتیجه زحمات و ایثارگری همسران شهدا است، ادامه داد: امنیت امروز کشور و استان به واسطه ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید قدردان تلاش آنان باشیم.

استاندار کردستان ابتدا به دیدار خانواده شهید ابراهیم ساعدپناه (نیروی جهاد سازندگی) رفت که در سال ۱۳۶۲ در حین انجام ماموریت ترور شد.

زارعی کوشا دیداری نیز با خانواده شهید رضا سلطانیان داشت. این شهید ۲۳ ساله، در نیروی انتظامی شاغل بود که در سال ۱۳۷۲ به همراه چهار همکار دیگر در کمین و درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha