تعداد ثبت‌نام کنندگان گلستان برای حضور در راهپیمایی اربعین از ۴۱ هزار نفر گذشت

گرگان - ایرنا - مدیر حج و زیارت گلستان گفت: براساس آخرین آمارهای دریافتی از سایت سماح ویژه ثبت نام عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، تعداد ثبت‌نام کنندگان گلستانی در این سایت امروز به ۴۱ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی میرقاسم‌پور عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از این تعداد ۳۲ هزار و ۲۶۷ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده که خواهان حضور در راهپیمایی اربعین هستند.

وی بیان کرد: ۲۳ هزار و ۸۵۰ نفر از این افراد، در سایت درخواست اعزام با اتوبوس و ۱۶ هزار و ۳۱۹ نفر درخواست اعزام با خودروی شخصی را اعلام کردند.

میرقاسم‌پور تصریح کرد: همچنین تاکنون ۶۰۲ نفر درخواست سفر هوایی داشتند.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: برمبنای گزارش سامانه سماح، تعداد گلستانی‌های خارج شده از مرز ۲۱ هزار و ۷۵۴ نفر ثبت شده است.

میرقاسم‌پور افزود: تا این لحظه ۱۲ هزار و ۲۴۵ نفر از گرگان، سه هزار و ۲۳ نفر از علی‌آباد کتول و دو هزار و ۳۴۹ نغر از آزادشهر بیشتری ثبت‌نامی‌ها از شهرستان‌های ۱۴گانه استان بودند.

وی یادآور شد: براساس اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، تاکنون ۳۰۴ سرویس به مرز اعزام شدند که ۹ هزار نفر را به مرزهای زمینی رساندند.

مدیر حج و زیارت گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به بسته بودن مرز و شرایط خاص به وجود آمده و همچنین دستور ستاد اربعین مبنی بر صادر نشدن گذرنامه موقت برای زائرین، از مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین تقاضا می‌شود تا اطلاع ثانوی از حضور در مرز خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha