ایران، رتبه دوم رنکینگ جهانی را در اسنوکر مردان دارد

قزوین – ایرنا - رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: امروزه ایران در رشته اسنوکر مردان مقام دوم و در بخش بانوان رتبه نهم رنکینگ جهانی را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هاشم اسکندری روز شنبه در مجمع عمومی و سالانه هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان قزوین، افزود:در سال های اخیر ورزشکاران این رشته ۱۲۷ مدال رنگارنگ را در عرصه های بین المللی کسب کرده اند که نشانگر استعدادها و ظرفیت های خوب این رشته در کشور است و باید برای حمایت از آنها گام برداریم.

وی با تاکید بر توسعه ظرفیت های مربیگری این رشته در سطح کشور، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۰ نفر از مربیان، ورزشکاران و قهرمانان بدون دریافت هزینه در خدمت این رشته هستند و به پویایی و توسعه این رشته ورزشی کمک می کنند که باید قدردان زحمات و تلاش های آنها باشیم.

اسکندری با بیان اینکه در رشته بولینگ و بیلیارد استعدادهای ورزشی خوبی در سراسر کشور به ویژه در استان قزوین داریم، گفت: با حمایت از این ورزشکاران می توانیم سکوهای افتخار بیشتری را در میدان های آسیایی و جهانی به دست آوریم.

 رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران ضمن تلاش از زحمات رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان، گفت: با زحمات صورت گرفته، قهرمانانی مدال آور از این استان به تیم ملی معرفی شده اند و ما نیز کمک خواهیم کرد تا مدال آوری بیشتری داشته باشند.

در ادامه این مجمع،عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و مهدی بابایی چگینی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین گزارشی از آخرین وضعیت مالی و عملکردی هیات ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha