۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84891279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان چوب در زنجان ناکام ماندند

۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84891279
قاچاقچیان چوب در زنجان ناکام ماندند

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم خبر داد.

 سرهنگ  ایرج خانی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح برخورد با قاچاق کالا با هدف پیشگیری از قاچاق منابع طبیعی و ملی در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.
 
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها  ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی چوب های قاچاق مکشوفه را سه میلیارد ریال برآورد کردند.
 
سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، بر سهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی تاکید و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تردد کامیون های حامل چوب موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت های قاچاق در زنجان
فرمانده انتظامی استان، از کشف چهار دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.
 
سردار محمد طراقیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتور سیکلت  های سنگین قاچاق در یکی از تعمیرگاه های موتور سیکلت در شهر زنجان، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی اعزام و در بازرسی از محل چهار دستگاه موتور سیکلت سنگین را که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه چهار نفر در این خصوص دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: ارزش موتور سیکلت های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده است.



سارق حرفه ای خودرو در دام پلیس زنجان
 فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق حرفه ای خودرو وانت نیسان خبر داد.
 
سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه خودرو نیسان وانت در حد فاصل اتوبان زنجان- قزوین، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه و با رعایت اصول ایمنی موفق به شناسایی سارق و کشف خودروی مذکور شدند.
 
سرهنگ مرسلی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به شهروندان توصیه کرد، مالکان خودروها باید خودروهای خود را به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، مجهز کنند تا از وقوع موارد مشابه پیشگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha