استاندار مازندران: دستاوردهای دفاع مقدس باید بدرستی تبیین شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت که دستاوردهای دفاع مقدس باید بدرستی در جامعه تبیین و بازگو شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سبدمحمود حسینی پور روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن غدیر سپاه مازندران برگزار شد، افزود: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس راویان اصلی مظلومیت شهدای کربلای ایران هستند و هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت بزرگ بدرستی استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان در ضربه زدن به نطام اسلامی، گفت: حضور با بصیرت مردم در عرصه های مختلف انقلاب بیانگر عشق و دلدادگی آنان به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

حسینی پور بیان کرد: دلاورمردی های رزمندگان اسلام و دستاوردهای خون پاک شهدا بدرستی در جامعه ترسیم و بازگو نشد و به نوعی در این بخش غفلت بزرگی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید مشاهده های خود را از دلاورمردی های رزمندگان اسلام و مظلومیت شهدا را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جدید منتقل کنند.

استاندار مازندران بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم است، پیشکسوتان دفاع مقدس باید با جهاد تبیین و روشنگری، در برابر توطئه های دشمنان مقابله و ایستادگی کنند.

حسینی پور با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی سیزدهم اجرای وصیت نامه شهدا در جامعه است، افزود: عزت نظام اسلامی در دولت سیزدهم تبلور و نمود عینی یافت.

وی بیان کرد: پیام دفاع مقدس این است که پیشکسوتان جهاد و شهادت در کشوری که متعلق به امان زمان (عج) است، به فتنه گران و آشوب گران اجازه عرض اندام را به ایادی استکبار نخواهند داد. 

استاندار مازندران گفت: مردم با تمام توان پای نظام اسلامی ایستاده اند و این مهم را بارها با حضور در عرصه های مختلف به اثبات رساندند.

حسینی پور با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند، افزود: با وجود تمام توطئه ها و  کارشکنی ها، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

در پایان این آیین علاوه بر رونمایی از ۲۰ کتاب مکتوب و همچنین ۲۰ کتاب صوتی در بخش دفاع مقدس، از ۱۴ پیشکسوت به نمایندگی از ۶۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد. 

مازندران در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha