جمهوری اسلامی ایران با همه تهاجمات دشمنان در تولید علم و تکنولوژی موفق است

اراک - ایرنا - سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تهاجمات دشمنانش در تولید علم و تکنولوژی موفق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، « ایساک لنین براوو» روز سه شنبه در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم‌ور شهرستان محلات افزود: ایران با وجود همه تهاجمات موفق به تولید علم و تکنولوژی شده است و ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی دارد. 

وی بیان کرد: در لحظه تاریخی استحکام روابط ایران با آمریکای لاتین قرار داریم و نیکاراگوئه به عنوان متحد ایران نقش موثری را باید در آمریکای لاتین ایفا کند.

براوو عنوان کرد: برای مقابله به چالش‌ها باید به دستاوردها نیز توجه داشت و ایران برای آمریکای لاتین یک مدل پیشرفت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به گسترش روابط ایران و نیکاراگوئه در قالب یک کمیسیون مشترک، گفت: به زودی طی تفاهم نامه‌ای مسیر گسترش و استحکام روابط بین ۲ کشور منعقد می‌شود و به طور قطع شامل معافیت‌های مالیاتی برای صادرات و واردات می‌شود و سفر به استان مرکزی دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت.

سفیر نیکاراگوئه در ایران تاکید کرد: استان مرکزی با وجود تعدد و تنوع در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی و به نوعی پایتخت صنعت ایران محسوب می‌شود. 

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران امروز در نیم‌ور شهرستان محلات گشایش یافت و تا ۲۲ مهرماه جاری نیز دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha