۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84910773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب دانشجویان بین‌الملل از اولویت‌های دانشگاه بیرجند است

بیرجند - ایرنا - رئیس دانشگاه بیرجند گفت: جذب دانشجویان بین‌الملل کیفی از اهداف و اولویت‌های این دانشگاه است و گسترش ارتباطات علمی را در دستور کار داریم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، احمد لامعی گیو روز چهارشنبه در دیدار نمایندگان دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه افزود: توجه ویژه و رسیدگی به مسائل دانشجویان افغانستانی به عنوان میهمانان خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: دانشگاه تلاش کرده است با اولویت ویژه شرایط را برای دانشجویان بین‌الملل فراهم کند.

رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند هم در این نشست ضمن برشمردن اقدامات حوزه بین‌الملل دانشگاه در بخش جذب و پذیرش، بر رسیدگی به امور دانشجویان بین‌الملل تاکید کرد.

حسین نویدی‌نیا گفت: صلاحیت ۱۹۵ دانشجو بین‌الملل از طرف گروه‌های آموزشی تایید شده است و این دانشجویان تحصیل خود را از ترم جاری در دانشگاه بیرجند آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: جلسه معارفه دانشجویان خارجی نوورود ۹ آبان‌ امسال برگزار خواهد شد.

دیدار نمایندگان دانشجویان بین‌الملل دانشگاه با رئیس دانشگاه بیرجند با حضور معاون دانشجویی و رئیس گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی برگزار شد و در این دیدار نمایندگان دانشجویان پیشنهادات خود را در حوزه‌های دانشجویی و آموزشی بیان کردند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان با افغانستان مرز مشترک دارد و دانشگاه بیرجند به عنوان قطب علمی و آموزشی در شرق کشور شناخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha