۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84918438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حرکت جهادی در ارتقای فضای ورزشی مدارس زنجان با اجرای طرح شهید سلیمانی

زنجان – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی یک حرکت جهادی در راستای ارتقا و توسعه فضاهای روزشی مدارس به ویژه در مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اسماعیلی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان قهرمان، پیشکسوتان و معلمان برتر تربیت بدنی استان افزود: زنجان در اجرای این طرح جایگاه خوبی دارد و در قالب آن بیش از ۳۰ پروژه ورزشی در مدارس استان ایجاد می شود که برخی از این پروژه ها به مرحله بهره برداری هم رسیده اند.

وی ادامه داد: در کنار طرح شهید سلیمانی، طرح شهید خزاری نیز همزمان با کشور در استان نیز در حال اجرا است، هدف این طرح مردمی سازی فضاهای ورزشی به منظور در اختیار گذاشتن آن فضاها برای دانش آموزان و خانواده هایشان به منظور همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود ورزش مدارس و دانش آموزان را پایه و اساس ورزش قهرمانی دانست و ادامه داد: برای امسال با همبستگی های خوبی که بین آموزش و پروش و اداره کل و ورزش و جوانان استان ایجاد شده، اجرای المپیادهای ورزی در سنین دانش آموزی در کیفیت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی زمنیه مناسبی نیز برای تقویت مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان است، همچنین در قالب این نوع فعالیت ها، بیشترین تاثیر تربیتی و دینی هم می تواند اتفاق بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha