۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84919635
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: جوانان فریب عرفان‌های نوظهور غربی را نخورند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: جوانان فریب عرفان های نوظهورذغربی را نخورند تا دشمنان نتوانند در اعتقادات مذهبی ما نفوذ کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره) شیروان اظهارداشت: این روزها دشمنان اسلام و انقلاب به شکلی جدی وارد عمل شده اند تا ارزش های اسلامی جوانان ما را نابود هدفمند نابود کنند.

وی افزود: آنها همواره به جامعه القا می کنند که دین افیون توده ها است و مردم را نسبت به علمای دین و کسانی سال ها برای حفظ ارزش های اسلامی از جان مایه گذاشتند، بدبین کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمنان به شکلی هدفمند با ایجاد تفکراتی همچون سکولاریسم و دیگر مکاتب انحرافی در صدد هستند تا جوانان را گرفتار ارزش های مادی کنند.

امام جمعه بجنورد گفت: نظام ما نیز بر پایه معارف الهی اسلامی شکل گرفته است و حفظ آن یک رسالت مهم است که در این میان علما و تمامی دلسوزان دینی باید با بهره گیری از رسانه ها و دیگر اقدامات فرهنگی هدف واقعی دشمنان را برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه علما حافظ قانون خدا هستند، تصریح کرد: بعد از پیامبران، علما تبیین کننده  و حافظ قانون الهی هستند اما باید به گونه ای این قوانین را بیان کنند تا مردم با جان و دل آن را بپذیرند.

وی افزود: امام خمینی(ره) نمونه بارز عالمی است که به شکلی مطلوب قانون الهی را بیان کرد به گونه ای که مردم با جان و دل اوامر الهی را می پذیرفتند و برای دفاع از کشور اسلامی در برابر دشمنان ایستادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha