۶ آبان ۱۴۰۱، ۷:۵۰
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84925581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی جوجیتسو ایران با آمادگی کامل در مسابقات جهانی شرکت می‌کند

شهرکرد-ایرنا- مربی تیم ملی جوجیتسو با اشاره به اردوی تیم ملی این رشته ورزشی در تهران گفت:اعضا تیم ملی با اقتدار و آمادگی کامل در مسابقات ابوظبی حضور دارد.

امیر علیخانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی مطلوب است و ورزشکاران با روحیه بالا در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی جوجیتسو که مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند، در سه رده سنی زیر ۱۸ سال، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گفته وی، مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان با حضور هزار و ۶۰۰ ورزشکار از ۶۳ کشور جهان طی روزهای ۶ تا ۱۷ آبان‌ماه سال جاری به میزبانی ابوظبی برگزار خواهد شد و تیم ملی یکشنبه هشتم آبانماه به مسابقات اعزام می‌شود.

وی گفت:در این رقابت‌ها امیر عیلخانی به عنوان مربی و قایم گودرزی به عنوان ورزشکار از چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

علیخانی به عنوان جوان‌ترین مربی تیم ملی هنرهای رزمی گفت: با توجه به آمادگی کامل تیم ملی ، احتمال کسب مدال از سوی ورزشکاران بالاست.

به گزارش ایرنا، رشته ورزشی جوجیتسو که از فدراسیون جودو به انجمن‌های ورزشی انتقال یافت یکی از ورزشهای رزمی است که دارای مسابقات آسیایی و جهانی است و در بازی های آسیایی نیز با اقبال بالای کسب مدال همراه است. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha