کار سخت جوجیتسوکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های جهانی

شهرکرد-ایرنا- رقابت‌های جهانی رشته جوجیتسو جوانان جهان در حالی در قزاقستان در حال برگزاری است که ۲ ورزشکار از چهارمحال و بختیاری در تیم ملی حضور دارند و ورزشکاران این استان در گروه سختی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، مسابقات جوجیتسو جوانان جهان به مدت چهار روز در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود که تیم ملی جوانان ایران با ۹ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده است و با انصراف امیر عباس آقایی، هشت نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

جوجیتسو یا بلک کاکاتسو یک ورزش رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد تفاوت این رشته با جودو در این است که در جوجیتسو، ضربه زدن به حریف آزاد است.

مربی تیم ملی جوجیتسو ایران با اشاره به حضور ۲ ورزشکار این استان در تیم ملی گفت: این دو ورزشکار استان در گروه ۳۲ نفری قرار دارند که محمد مهدی پیرمحمدی دور نخست استراحت دارد و دور بعد هم با حریفی از آلمان بازی کند که جدول آنها هم۳۲نفر است.

امیر علیخانی در گفت و گو با ایرنا افزود: حمزه کیانی نیز در دور اول با حریق قزاقستانی بازی دارد دور بعد هم با حریفی از تایلند روبرو خواهد شد که مسابقات حمزه کیانی روز پنجشنبه برگزار می‌شود و مسابقات محمد مهدی پیرمحمدی جمعه برگزار خواهد شد و ورزشکاران این استان از شانس کسب مدال برخوردارند.

به گفته وی، ورزشکاران جوجیتسو از نظر قدرت جسمانی و عضلانی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.

مربی تیم جوجیتسو ایران گفت:برای ملی پوش شدن این ۲ ورزشکار ، کسب مدال‌ها و عناوین ملی بهترین فرصت است و احتمال کسب مدال از سوی ۲ ورزشکاران چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

به گزارش ایرنا، در دوره‌های قبل نیز ورزشکارانی از این استان در رشته ورزشی جوجیتسو همراه با تیم ملی در مسابقات بین‌المللی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha