درخشش ۲ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از کسب دیپلم افتخار توسط ۲ عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون، از بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی "نوازاگورا" بلغارستان خبر داد.

ملیحه ملک‌زاده فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز با اعلام برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» کشور بلغارستان، النا امید، عضو ۱۴ ساله از مرکز شماره‌ یک کانون اردبیل و زهرا عسگری عضو ۱۲ ساله از مرکز شماره‌ یک کانون مشگین‌شهر موفق به کسب دیپلم افتخار از این رویداد بزرگ شدند.

وی افزود: در بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» سال ۲۰۲۲ ک با موضوع آزاد برگزار شد، سه هزار و ۲۱۷ اثر از ۳۲ کشور به مرحله مسابقه راه یافته بود.
وی بیان کرد: در این مسابقه هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کشور، دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کردند و یک دیپلم افتخار به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

به گفته سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل مربیگری و هدایت این دو عضو افتخار آفرین در این دوره از مسابقه را خانم‌ها مهسا صالحی و سولماز کاظم‌نژاد از مربیان باتجربه مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل برعهده داشتند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های آن دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha