نوجوان اردبیلی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی نشان افتخار گرفت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از کسب نشان افتخار از سوی یگانه کنعانی عضو مرکز شماره‌ سه کانون این استان، در مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی "لوئی فرانسوا" فرانسه خبر داد.

ملیحه ملک‌زاده فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی "لوئی فرانسوا" در سال میلادی ۲۰۲۲ با موضوع "منظره‌ای که دوستش دارم، طبیعتی که باید حفظ و نگهداری کنم" برگزار شد.

وی ادامه داد: از هشت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور که موفق به کسب جایزه شده‌اند، کنعانی ۱۰ ساله از اردبیل شایسته دریافت نشان افتخار شده است.

وی تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی به دست آمده که پنج هزار و ۹۸ اثر از ۶۶ کشور جهان، به این رقابت هنری بزرگ ارسال شده بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ۱۹۳ اثر در مسابقه بین‌المللی حضور داشت.

ملک زاده فرد ادامه داد: کسب نشان افتخار توسط عضو کانون اردبیل، حاصل تلاش سمیه جعفری مربی آفرینش‌های هنری کانون است که پیش‌ از این نیز با هدایت اعضای مراکز کانون، افتخارات زیادی را در کشور و بین‌الملل برای کانون استان به ارمغان آورده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مرکز و شهرستان های این استان با اعضای خود در رشته‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha