برای ترمیم آسفالت راههای خراسان رضوی ۲۵ هزار میلیارد ریال قرار منعقد شد

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۷۲ قرارداد به ارزش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال با پیمانکاران مختلف برای اجرای طرح نهضت آسفالت در سطح راههای شریانی و ترانزیتی این استان منعقد شده است.

جعفر شهامت روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در قالب قراردادهای نهضت آسفالت بیش از هزار و ۶۵۰ کیلومتر روکش راههای آسیب دیده و فرسوده شده در استان خراسان رضوی ترمیم خواهد شد.

وی پیشرفت فیزیکی طرح نهضت آسفالت در استان خراسان رضوی را  ۱۴ درصد عنوان کرد و گفت: روزانه ۱۵ اکیپ فعال در سطح راه های استان مشغول انجام لکه گیری و روکش آسفالت راهها می باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به اینکه تکلیف انتخاب پیمانکاران پروژه های مختلف در این طرح مشخص شده، به زودی در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، تعداد اکیپ‌های فعال اجرای آسفالت افزایش خواهد یافت.

شهامت تاکید کرد: تاکنون بیش از ۲۳۰ کیلومتر راههای استان ترمیم شده و با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود؛ این طرح به سرعت و قوت برای بهره‌مندی زائران و هم استانی‌های عزیز ادامه یافته و مشکلات روکش راه های خراسان رضوی استان حل خواهد شد.

وی به پیگیری های مستمر برای تامین اعتبار طرح مذکور اشاره کرد و گفت: با تدابیری که استاندار خراسان رضوی در این خصوص به عمل خواهند آورد؛ از این بابت مشکلی نخواهد بود.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha