وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: در تلاشیم لایحه جامع روزنامه نگاری را به تصویب برسانیم

نوشهر - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا لایحه جامع روزنامه نگاری با ۶۰ ماده مهم از قبیل بیمه ، امنیت شعلی ، صدور پروانه را به تصویب برسانیم.

به گزارش ایرنا ، محمد مهدی اسماعیلی جمعه شب در دیدار با فعالان حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در تنکابن افزود: در حوزه فرهنگ نیاز به تغییر ریل گذاری، نگرش و فرهنگ حاکم بر اداره حوزه فرهنگ داریم.
وی اظهارداشت:  برای احیای حوزه فرهنگ در کشور و رفع مشکلات موجود نیاز به تصمیمات جدی داریم که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد : باید فضای لازم برای گسترش و اعتلای فرهنگ و هنر فراهم شود تا نقش ممتاز آن به خوبی ایفا گردد.
اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون برای ۱۴ هزار رسانه مجوز داده شد، خاطرنشان کرد: باید مشکلات حوزه فرهنگ شناسایی شود و دغدغه فعالان این عرصه به حداقل برسد.
به گفته وزیر ارشاد : در بودجه سال آینده سرفصل انجمن های فرهنگی ، هنری شهرستان ها تقویت خواهد شد تا اهالی فرهنگ و هنر مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه رفع مشکل مجتمع فرهنگی رامسر در دستور کار قرار دارد ، یادآور شد: بازسازی مجتمع فرهنگی امام خمینی تنکابن نیز در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.
در این دیدار برخی از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه غرب مازندران دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادهای خود را پیرامون حوزه فعالیت خود مطرح کردند.
شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به طور سرزده به شهرستان های رامسر و تنکابن سفر کرد، قرار است فردا شنبه در آیین روز مازندران در بخش کجور نوشهر شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha