دشمن با پیگیری سیاست فرزندآوری کمتر در پی ضربه به کشور است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت مساله جمعیت در هر کشور گفت: دشمن به‌دنبال اجرای سیاست فرزندآوری کمتر در جامعه ایران با هدف ضربه به جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پیشنهاد اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تولید محتوا در حوزه افزایش جمعیت می‌تواند مؤثر باشد.
وی افزود: بانک‌های عامل، اداره‌کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسئله ازدواج در چهارمحال و بختیاری سیاست‌های مربوط به فرزندآوری را اجرایی و مشوق‌های آن را سریع‌تر عملیاتی کنند.
نکونام تصریح کرد: در این راستا فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف و برنامه‌های ازدواج آسان و فرزندآوری بیشتر بکوشند.
وی با اشاره به نام‌گذاری ۳۱ اردیبهشت‌ماه به‌نام روز چهارمحال و بختیاری از سوی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: این روز در سال‌های قبل به‌نام شهرکرد نام‌گذاری شده است و سنخیتی با روز استان ندارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصویب و پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی برای نام‌گذاری ۲۰ بهمن‌ماه به‌نام این استان در سال‌های قبل اظهار داشت: هم‌اکنون اعتراض مردم شهرکرد به این نام‌گذاری درست است و باید برای اصلاح این نام‌گذاری در سطح ملی پیگیری و اقدام شود.
وی گفت: به‌همین منظور درخواست چهارمحال و بختیاری برای اصلاح این نام‌گذاری به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور  را اعلام کرده است.
نکونام تاکید کرد: مسئولان برای حفظ جمهوری اسلامی ایران ۲ وظیفه شامل جهاد تبیین و بازگو کردن حقایق انقلاب اسلامی به‌منظور شفافیت در اطلاع‌رسانی دستاوردهای کشور را در دستور کار خود قرار دهند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمن با طرفداران اندک خود نمی‌تواند به اهداف توطئه‌ای‌اش دست یابد و در یک جنگ روانی وارد شده است.
وی یادآور شد: امید است دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی با متخلفان برخورد جدی‌تری داشته باشند.
نکونام امنیت را حق مردم بر گردن نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری موظفند امنیت مردم را تامین کنند.
وی تاکید کرد: فضا را طوری طراحی و مدیریت کنیم که دشمن نتواند بین مردم ایران رعب و وحشت ایجاد کند.
استاندار و نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اجرای طرح محله اسلامی و تمرکز فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و محله‌ها و تحقق برنامه‌های فرزندآوری مورد توجه باشد.
غلامعلی حیدری تصریح کرد: گزارش پیشرفت روند اجرای این طرح در نشست‌های بعدی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ارائه و اطلاع‌رسانی شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha